Tre vise kvinner

Tre vise kvinner har blitt to vise kvinner og ein visegut.
Om større og helst mindre hendingar på Lom folkebibliotek.

mandag 14. mars 2011

Bækk in bissniss...

Bækk inn bissniss I:
Kjære vise sjef! Unnskyld! Eg fekk så dårleg samvit når eg las førre blogg-innlegget ditt! Eg skulle sjølvsagt vore her og tømt bok-kassa, teke inn bøkene, sendt hente- og purremeldingar til fjern og nær, rydda bøkene, tatt unna alle fjernlånsbestillingar på websøken, tatt telefonen - og kokt kaffe til du kom på arbeid.
Men eg var så oppteken med å dyrke meg sjølv, at eg såg ikkje korleis andre (les; du) hadde det. Underteikna var nemleg så heldig (eller uheldig, alt ettersom korleis ein vel og sjå det) at eg fekk eit opphald i eit anna avsidesliggjande, men likevel sentralt, dalstrok ei kort periode. Eit fint opphald, på alle måtar - men det kan så avgjort ikkje samanliknast med mine daglege opphald i vår boksamling! Nå har det seg slik at eg har sakna døkk to nidvise, og skal gjere alt eg kan for å ta att det tapte. Forgiven, not forgotten?

Bækk inn bissniss II:
Høyrt om Anna Rogstad (1854-1938)? Ja ja, i førre blogg-innlegg ja, men utanom det? Ho er ikkje back in business, heldigvis får ein nesten seie, men ho er i høgste grad ei dame vi burde kjenne litt til. Den eldre herren Rita viste til i førre innlegg, er no straks ferdig med sitt arbeid med ei utstilling om Rogstad. Torsdag 17. mars er det 100 år sidan ho møtte på Stortinget som fyrste kvinnelege stortingsrepresentant. Ikkje nok med det, ho var fødd i Oppland, har vore på topp-turar i vårt eige nasjonalparkrike, overnatta i Bøverdalen - og ho var ein føregangsperson i skuleverket og i kvinnesaksarbeidet! Kom gjerne innom og sjå og høyr meir om denne spanande kvinna, utstillaren er sjølv på plass her torsdag ettermiddag, han kan fortelje så mykje meir. Should not be forgotten at all.


Bækk inn bissniss III:
Melder vidare om at sola - SOLA - om ei snau veke, endeleg - og etter eit halvt års venting, er på plass att i Byrøygarden! Fru Smed står klar med solhatt og solkrem, drøymande om lange fjellturar, lange sumarkveldar ved bålet, og ikkje minst om lange blikk frå Herr Smed. Eg skjønar veldig godt at du gler deg på sola, Merete - nyt kvar stråle du kan få - ho snur att snart veit du... Gone, but defently not forgotten.








Heimkomen bloggar: Aud

3 kommentarer:

  1. Eg elskar bloggen dykkar: http://synne77.blogspot.com/2011/03/jeg-elsker-bloggen-din.html

    SvarSlett
  2. Så artig å sjå bloggen vår på ei slik liste!! Tusen takk, Synne -vi skulle nok hatt deg som prøvelesar på alle dei bøkene vi sjølv ikkje får med oss...

    SvarSlett
  3. Hei, Selv om det er 2,5 år siden; husker du hvor du fant bildet av Anna Rogstad ved skrivebordet? Hvem eier det? Vi skal lage utstilling i anledning stemmerettsjubileet og ønsker å bruke det.
    Vennlig hilsen
    Bente Clausen
    Oslo Skolemuseum

    SvarSlett