Tre vise kvinner

Tre vise kvinner har blitt to vise kvinner og ein visegut.
Om større og helst mindre hendingar på Lom folkebibliotek.

onsdag 17. juni 2009

EIN SLAVE MELDER FRÅ TIL VERDA *_*


Det var med store forventningar og tindrande augo eg møtte opp på biblioteket torsdag førre veke, klar til dyst. Eg hadde på førehand forventa meg ei roleg veke med god tid til lesing. Men neida, det fyrste som skjedde var at eg måtte sitje i fleire timar og kassere bøker. Etter dette byrja slavearbeidet, eg måtte springe på butikken, hente post, handle mat. Og slik gjekk dagen. Eg kom heim om kvelden utkjørt og tenkte at nå måtte eg vel få sitte og lese resten av arbeidsveka.

Men neida, neste dag fortsette slavearbeidet, mens dei høge fruene satt på bakrommet og drakk kaffe. I helga var eg i sjokk over alt arbeidet og heldt meg innandørs i senga og skalv. Måndag møtte eg opp lett skjelvande utanfor hovedinngangen og slepa meg opp trappa. Denne dagen dreiv eg konstant i 5 timar og bar tunge kasser med brosjyrer og plasserte dei i stativet. Eg hadde no utvikla støvallergi grunna for mykje tid på lageret og når eg kom heim la eg meg i senga og gret meg i søvn.

Tysdag fortsette brosjyrearbeidet halve dagen. Etterpå vart eg slept bort til fantasyhylla og vart kommandert til å bruke mitt beskjedne intellekt til å finne bra fantasybøker til ei utstilling. I dag har eg nok ein gong overført bøker. Eg augna sjansa til flukt når eg skulle være aleine, men trur de ikkje at døra vart forsvarleg låst...

Så no vaklar eg meg heim utsliten etter ei hard arbeidsveke på biblioteket.

PS: Fantasyutstillinga er full av bra bøker. Eg lovar!

Gjestebloggar: MAGNUS MUNDAL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar